Εταιρία

Πληροφορίες για το λογιστικό γραφείο

Η ιστορία μας ξεκινά το 1990, με την ίδρυση του λογιστικό γραφείου από τη μητέρας μας, πτυχιούχο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ), λογιστή Α’ τάξης και με προϋπηρεσία ως προϊσταμένη εσωτερικού λογιστηρίου. Το όνειρο της για ένα οργανωμένο και πολυλειτουργικό λογιστικό γραφείο στον Πειραιά έγινε και δικό μας όνειρο, το οποίο μας ώθησε να εξελίξουμε την επιχείρηση μας σε μια ολοκληρωμένη εταιρεία παροχής λογιστικών υπηρεσιών και οικονομοτεχνικών συμβουλών.

Οι πελάτες μας δραστηριοποιούνται σε όλο το επιχειρηματικό φάσμα, από ατομικές επιχειρήσεις έως μεγάλες εταιρείες. Ο ρόλος μας ξεπερνά την απλή κάλυψη των λογιστικών αναγκών τους και επεκτείνεται στη συνεχή ενημέρωση και καθοδήγηση τους.

Η ομάδα μας απαρτίζεται από εξειδικευμένο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό. Οι οικονομολόγοι μας κατέχουν άδεια λογιστή Α΄ τάξης και είναι πτυχιούχοι αμιγώς οικονομικών σχολών. Από την άλλη, συνεργαζόμαστε, εδώ και 30 έτη, με δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών σε θέματα που δεν εμπίπτουν στη δική μας αρμοδιότητα (νομικοί σύμβουλοι, συμβολαιογράφοι, δικαστικοί επιμελητές, υπηρεσίες marketing, υπηρεσίες internet, υπηρεσίες υποστήριξης δικτύου).

Για τις λογιστικές και φοροτεχνικές υπηρεσίες που παρέχονται από την εταιρία μας εφαρμόζεται πιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001: 2015

  • Το γραφείο μας παρέχει γραμματειακή υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό, προσεκτικά επιλεγμένο και εκπαιδευμένο, ώστε να παρέχει στην απαιτούμενη λογιστική και φορολογική εξυπηρέτηση.
  • Διατηρούμε ενεργές συνδρομές σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά (φορολογικά, εργατικά, εργασιακά, λογιστικά) και ιστοσελίδες.
  • Διατηρούμε ενεργή σύμβαση με εταιρεία από την οποία αγοράσαμε τη λογιστική σουίτα που χρησιμοποιούμε καθημερινά (περιλαμβάνει updates, technical support.
  • Υπάρχει διαρκής υποστήριξη εσωτερικού δικτύου του γραφείου μας, ώστε να διασφαλιστούν τα λογιστικά και ευαίσθητα δεδομένα των πελατών μας.
  • Φροντίζουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας κατόπιν ραντεβού, για την καλύτερη εξυπηρέτηση τόσο των πελατών που εξυπηρετούμε τη δεδομένη στιγμή, όσο και για την ασφάλεια του αρχείου και των πληροφοριών μας.
  • Αξιοποιώντας τις εξελίξεις στην τεχνολογία, (δυνατότητα τηλεδιασκέψεων, απομακρυσμένη εργασία, ενεργή σύμβαση με εταιρεία κούριερ για διακίνηση εγγράφων και ασφαλή μεταφορά παραστατικών κτλ) έχουμε διευρύνει το πελατολόγιο μας σε ολόκληρη την Ελλάδα.
  • Παρακολουθούμε επιμορφωτικά σεμινάρια του ΟΕΕ και επιμορφωνόμαστε συστηματικά.

Μαρίνα

  • Λογιστής Ά τάξης – Οικονομολόγος

  • Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

  • Απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά

  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική του Πανεπιστημίου Πειραιά

  • Πιστοποίηση παρακολούθησης προγράμματος «Εκπαίδευση Επαγγελματιών Λογιστών στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα – Σύνδεση Λογιστικής και Φορολογίας» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

  • Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια εκπαιδευτών ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού)

  • Κάτοχος ECDL 6 ενοτήτων

  • Κάτοχος ECPE αγγλικών και DELF Β2 γαλλικών

Γιώργος

  • Πρακτορεία ταξιδίων- Λογιστική και Φορολογική αντιμετώπιση με εισηγητή τον κ. Καλαμάρα 19/01/23
  • Απόφοιτος του προγράμματος σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
  • Απόφοιτος του προγράμματος Bachelor in Economic Science του Deree

Διοικητική & Γραμματειακή Υποστήριξη:

  • Συνεχής εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Απόφοιτος ΑΕΙ συναφούς αντικειμένου
  • Κάτοχος ECDL
Call Now Button
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.